Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Ρυζοσαλάτα

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 


Το ρύζι μπορεί να αποτελέσει πολύ νόστιμες και ποικίλες σαλάτες, ειδικά όταν τρώτε όσπρια μπορείτε να τα συνοδεύσετε με μια ρυζοσαλάτα και να εμπλουτίσετε με τον καλύτερο τρόπο το γεύμα σας. 




Υλικά: 


1 φλ. ρύζι καρολίνα ή άλλο σπυρωτό 

1 φύλλο δάφνης 

αλάτι 

1 φρέσκο κρεμμύδι 

1/4 ξερό κρεμμύδι 

1 ντομάτα 

7 - 8 μανιτάρια στρογγυλά σε φέτες τηγανισμένα 

1 μικρό ματσάκι άνηθο ή μαϊντανό 


Για τη σάλτσα: 

1/4 φλ. λάδι χυμό και λίγο ξύσμα λεμονιού 

1 κ.γ. μουστάρδα 


Εκτέλεση:

 

Βράζουμε το ρύζι σε αλατισμένο νερό μαζί με το φύλλο της δάφνης.


















Το στραγγίζουμε καλά και το βάζουμε στη σαλατιέρα μαζί με την κομμένη ντομάτα.











Ρίχνουμε τα δύο είδη κρεμμυδιών ξερό και φρέσκο.
















Προσθέτουμε τα μανιτάρια στραγγισμένα από τα λάδια τους, τον ψιλοκομμένο άνηθο και το θυμάρι.










Ανακατεύουμε πολύ καλά τη σαλάτα να αναμειχθούν τα υλικά. Ρίχνουμε και λίγο πιπέρι. 











Σε ένα βαζάκι χτυπάμε με το μιξεράκι του φραπέ το λάδι, το χυμό και το ξύσμα λεμονιού και τη μουστάρδα.












Περιχύνουμε τη σαλάτα με αυτή τη σάλτσα και σερβίρουμε.





6 σχόλια:

  1. Θα την κάνω σήμερα μαζί με τα ρεβύθια μου. Ευχαριστώ φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ και σ' ευχαριστώ Ειρήνη μου. Φιλιά πολλά και καλό μήνα κι από 'δω.

      Διαγραφή
  2. Την έκανα και είναι όντως πολύ καλή. Δεν είχα όμως άνηθο και μαιντανό, αλλά έβαλα δυόσμο και θυμάρι: έγινε μία χαρά! Την διαφήμισα και στο facebook. Φιλιά και καλό μήνα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σ' ευχαριστώ πολύ. Είμαι σίγουρη ότι την έφτιαξες απίθανη, ξέρω ότι ο δυόσμος ταιριάζει υπέροχα με το ρύζι και το θυμάρι είναι από τα ωραιότερα σε γεύση ελληνικά βότανα που πάνε παντού. Πάνω απ' όλα όμως είναι τα δικά σου τα χέρια που ό,τι μαγειρέψουν το φτιάχνουν πεντανόστιμο.!!!!!!
      Σ' ευχαριστώ για όλα και για τη διαφήμιση.

      Διαγραφή
  3. Πάντα με το καλό σου λόγο φιλενάδα. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά λέω την αλήθεια Ειρήνη μου. Όποιος δει τι φτιάχνεις και πώς το φτιάχνεις θα συμφωνήσει απόλυτα μαζί μου ότι είσαι απίθανη μαγείρισσα. Φιλιά πολλά κι από μένα.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...