Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Απλό σιρόπι καραμέλας (χωρίς βούτυρο)

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


 Ένα σιρόπι που μπορείτε να φυλάξετε στο ψυγείο για αρκετές μέρες και να κάνει τη γεύση του παγωτού σας ακόμη καλύτερη.




Υλικά: 


1 φλ. ζάχαρη 

1/4 φλ. νερό 

1 κρέμα γάλακτος 200-250 γρ. 

2 κ.σ. χυμό λεμονιού 

1 βανίλια ή λίγη ζάχαρη βανίλιας 


Εκτέλεση: 


 Βάζουμε σε σιγανή φωτιά τη ζάχαρη και το νερό.

Προσθέτουμε το χυμό λεμονιού. 

 Ρίχνουμε και τη βανίλια. Το αφήνουμε να σκουρύνει, να γίνει καστανό σε χρώμα. Ανακατεύουμε πού και πού.

 Όταν πάρει ένα καστανό σαν το σκούρο μέλι χρώμα βγάζουμε την κατσαρόλα από το μάτι το περιμένουμε να σταματήσει να κοχλάζει και μετά ρίχνουμε μέσα την κρέμα γάλακτος.

 Την ανακατεύουμε λίγο και το αφήνουμε να κρυώσει για να το φυλάξουμε σε βάζο. Μπορείτε να το φυλάξετε στο ψυγείο.




4 σχόλια:

  1. Μέσα στο μυαλό μου ήσουν! Έψαχνα πώς θα κάνω σιρόπι για το παγωτάκι μου! Ευχαριστώ για την ιδέα. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, αλήθεια Ειρήνη μου!!!! Χαίρομαι πολύ. Θα σου πρότεινα την άλλη συνταγή τη Butterscotch που είναι πιο γλυκιά, εκτός αν θες πιο ήπια γεύση σιροπιού για να ισοφαρίζει τη γλυκύτητα του παγωτού.
      Φιλιά πολλά σου στέλνω και την καληνύχτα μου.

      Διαγραφή
  2. Ρια μου σωτηρα μου !!!
    Με εχεις γλυτωσει απο πολλα!!!
    Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να φανταστείς πόση χαρά μου δίνεις; Δεν ξέρω αν μπορείς. Να είσαι πάντα καλά Πόπη μου, εγώ σ' ευχαριστώ πολύ. Έχεις πολλά φιλιά από μένα. Καλή σου νύχτα.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...