Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Ρολάκια χοιρινά γεμιστά με πιπεριά και κεφαλοτύρι

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 


Είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσει αυτό το πιάτο, το οποίο το προτείνω ανεπιφύλακτα για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, για το Κυριακάτικο τραπέζι, για ένα τραπέζι στους φίλους σας, για γενέθλια, ονομαστική γιορτή αλλά και για τα Χριστούγεννα. Είναι αυτό που λέμε τώρα τελευταία "παντός καιρού".




Υλικά: 


4 πολύ λεπτά χοιρινά φιλετάκια 

1 κ.σ. μουστάρδα 

αλάτι, πιπέρι 

ζωμό κότας σε σκόνη

1/2 κόκκινη πιπεριά 

1 μικρό κομμάτι κεφαλοτύρι 

1 κ. πατάτες 

λάδι 

χυμό 1/2 λεμονιού 


Εκτέλεση:


 Απλώνουμε λίγη μουστάρδα στο κάθε φιλέτο. Ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι.

 Πασπαλίζουμε με ζωμό κότας.

 Κόβουμε το τυρί και την πιπεριά σε μπαστουνάκια και βάζουμε λίγα κομμάτια στη μία άκρη του φιλέτου για τυλίγεται εύκολα.

Ξεκινάμε να το τυλίγουμε. 

 Το κάνουμε ρολό. Δε χρειάζεται να το στερεώσετε ούτε με οδοντογλυφίδες ούτε με σπάγκο γιατί δε θα ανοίξουν. Το πόσο χοντρό θα γίνει εξαρτάται από το πόση γέμιση θα βάλετε, όσο περισσότερη τόσο πιο χοντρό.

 Βάζουμε τα ρολά το ένα δίπλα στο άλλο σε ταψί μαζί με τις πατάτες κομμένες σε ροδέλες. Ρίχνουμε σε όλο το φαγητό κανονική ποσότητα λαδιού. 

 Στύβουμε το χυμό του λεμονιού.

 Ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι.

 Πασπαλίζουμε μόνο τις πατάτες με λίγο ζωμό κότας.

Βάζουμε και το ανάλογο νερό να μισοκαλύπτει τις πατάτες. 

Αν σας περισσέψουν κομματάκια τυριού ή πιπεριάς ρίξτε τα στις πατάτες. 

Ψήνουμε στους 160 βαθμούς για περίπου 3 ώρες. 

Στο σερβίρισμα μπορείτε να αφήσετε το ρολό ολόκληρο...







ή να το κόψετε σε φέτες.

4 σχόλια:

  1. 14 Φλεβάρη έχω γενέθλια.
    Πρόταση: ετοιμαζεις τα υπεροχα φιλετακια εσύ στελνεις με κουριερ παραλαμβάνω εγώ.....
    Χα χα!!!
    Καλη εβδομαδα Ρια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια, θα τους βάλω γραμματόσημο κι έφτασααααααανννννν!!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Πόπη μου, καλή εβδομάδα σου εύχομαι. Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Πεντανόστιμος μεζές και δείχνει τόσο ωραίος στο πιάτο. Κρατάω τη συνταγή για το ερχόμενο Κυριακάτικο τραπέζι. Ευχαριστούμε Ρία μου για την συνταγή και χάρηκα που βρέθηκα εδώ... Καλή εβδομάδα και θα με έχεις συχνή επισκέπτρια :)

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου για τα καλά σου λόγια.
      Κι εγώ χάρηκα που είδα πόσο όμορφες ιδέες έχεις βάλει στο μπλογκ σου.
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα υπέροχο βράδυ. Φιλιά.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...