Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Οι μαγειρικές επιδόσεις της κόρης μου

Θα ήθελα να σας παρουσιάσω με υπερηφάνεια τις μαγειρικές επιδόσεις της κόρης μου που είναι 22 ετών, όταν έκανε τραπέζι στους συγγενείς μας για τη γιορτή της πριν από λίγο καιρό. Τα μαγείρεψε όλα μόνη της χωρίς βοήθεια. 




Εδώ έφτιαξε ρολό κιμά με ψητές πατάτες.

 Κοτόπουλο με κρέμα γάλακτος και μανιτάρια.

 Στόλισε πολύ ωραία το ταψάκι που σέρβιρε κρητικούς ντάκους με φέτα και ελιές. Έχει και στη βάση ντάκους το ταψί.

 Μανιτάρια με τυρί.

 Ρύζι με μανιτάρια.

Ντοματοσαλάτα με κρητικό παξιμάδι, φέτα, σταφίδες, κουκουνάρι, σουσάμι και καρύδια. 

Και το εξαίσιο προφιτερόλ γαρνιρισμένο με σαντιγύ.














Ζητώ συγνώμη για την έπαρση, αλλά είναι πολύ ωραίο συναίσθημα όταν εμείς οι γονείς έχουμε λόγους να αισθανόμαστε υπερήφανοι για τα μικρά ή μεγάλα επιτεύγματα των παιδιών μας. 

5 σχόλια:

  1. Καλέ τι λες; Φυσικά και είσαι υπερήφανη! Μπράβο στο παιδί για τις υπέροχες δημιουργίες της! Η μαγειρική θέλει αρετές όπως μεγάλη υπομονή,επιμονή, παρατηρητικότητα, φαντασία, και πολύ δημιουργικότητα και για να κάνει τέτοια πράγματα τις διαθέτει. Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις διάβασα την ηλικία της κόρης σου οπότε να διορθώσω εδώ "το παιδί" που έγραψα παραπάνω :-) Πολλά μπράβο στην κοπέλα γιατί μοιάζει χρυσοχέρα σαν την μαμά. Το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει. Και εγώ στα 22 μου (πριν 4,5 χρόνια) ξεκίνησα να μαγειρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άξια! άξια! και πρέπει να είσαι πολύ υπερήφανη! βέβαια με τέτοια μαμά, δεν θα μπορούσε να έκανε κάτι λιγότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, σ' ευχαριστώ κι εσένα και σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να καμαρώσεις κι εσύ στο μέλλον όσο εγώ και παραπάνω ακόμα τα δικά σου παιδιά.

      Υ.Γ. Εύχομαι να αποκτήσεις πολλά.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...