Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015
Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015
Μπαστουνάκι με κρέμα τυριού
Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Ένα ορεκτικό που έχει εντελώς απλά υλικά αλλά λόγω της εμφάνισής του είναι απόλυτα εντυπωσιακό.
Υλικά:
450 - 500 γρ. τυρί κρέμα (δεν κάνουν οι μάρκες που έχουν πολύ μαλακό τυρί, καλύτερα να βρείτε κρέμα τυριού πολύ σφιχτή)
1 φρέσκο κρεμμυδάκι
1 μικρό ματσάκι άνηθο
λίγο σκόρδο σε σκόνη
αλάτι, πιπέρι
ένα κομμάτι κόκκινη πιπεριά
Εκτέλεση:
Βάζουμε την κρέμα τυριού σε ένα μπολ. Ψιλοκόβουμε αρκετά τον άνηθο και το κρεμμυδάκι και τα βάζουμε.
Ρίχνουμε αλατοπίπερο.
Πασπαλίζουμε με λίγο αποξηραμένο σκόρδο. Ανακατεύουμε καλά το μείγμα.
Το βάζουμε πάνω σε μια μεμβράνη ή σε μια λαδόκολλα.
Το σχηματοποιούμε κάπως πρόχειρα σε μπαστούνι.
Το μεταφέρουμε αρκετά προσεκτικά στο πιάτο σερβιρίσματος και με ένα κουταλάκι του δίνουμε το τελικό σχήμα.
Κόβουμε το κομμάτι της πιπεριάς σε πολύ μικρά τετραγωνάκια και κάνουμε διαγώνιες ρίγες πάνω στο μπαστουνάκι.
Τέλος, σκορπάμε μερικά κομματάκια στο πιάτο. Αν έχουμε διαφορά ώρας από το σερβίρισμα το φυλάμε στο ψυγείο για να μη βγάλει νερό.
Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015
Χριστουγεννιάτικα στεφανάκια μπισκότου
Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Βάλτε τα παιδάκια σας να φτιάξουν μαζί σας Χριστουγεννιάτικα μπισκότα για να το ευχαριστηθούν διπλά. Μετά στολίστε το σαλόνι σας αφού τα βάλετε σε μια όμορφη πιατέλα.
Υλικά:
1 φλ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
3/4 φλ. κορνφλάουρ
1 κ.σ. κορνφλάουρ
1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
1/4 κ.γ. αλάτι
1/2 φλ. μαργαρίνη
1/2 φλ ζάχαρη
2 - 3 κ.σ. ζάχαρη άχνη
2 μεγάλοι κρόκοι αυγών
1 κ.σ. ξύσμα λεμονιού
Για το γλάσο
2 κ.σ. χυμό λεμονιού
λίγη βανίλια
1 3/4 ζάχαρη άχνη
1/3 φλ. ανάλατα άψητα φιστίκια Αιγίνης
2 κ.σ. κράνμπερις αποξηραμένα
Εκτέλεση:
Χτυπάμε στο μίξερ τη ζάχαρη με το βούτυρο μέχρι να αφρατέψουν.
Ρίχνουμε μέσα έναν έναν τους κρόκους.
Προσθέτουμε το ξύσμα λεμονιού...
τη βανίλια....
Σταματάμε για λίγο το μίξερ, βάζουμε το αλεύρι με το κορνφλάουρ, το μπέικινπάουντερ και το αλάτι και το ανακατεύουμε με κουτάλι. Μετά το χτυπάμε για λίγο με το μίξερ ίσα να ομογενοποιηθεί με τα άλλα υλικά.
Πρώτα θα βάλουμε τη ζύμη σε μια μεμβράνη για 1 ώρα στο ψυγείο. Μόλις παγώσει, αλευρώνουμε το τραπέζι και βάζουμε τη ζύμη για να την ανοίξουμε.
Με τη βοήθεια ενός αλευρωμένου πλάστη την ανοίγουμε σε ένα φύλλο πάχους περίπου 1/2 εκ.
Κόβουμε με κουππάτ στρογγυλά δισκάκια και στη μέση ένα μικρότερο.
Αφαιρούμε το υπόλοιπο φύλλο από γύρω και τα δισκάκια από το κέντρο του κάθε κύκλου. Τα μαζεύουμε ξανά σε ζύμη και τα ξανανοίγουμε σε φύλλο μέχρι να τελειώσει η ζύμη.
Τα τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα σε μέτριες αποστάσεις μεταξύ τους και τα βάζουμε σκεπασμένα με μεμβράνη για 15' - 20' στο ψυγείο. Εγώ σε κάθε στρώση έβαλα λαδόκολλα κι από πάνω άλλη ζύμη και τα έβαλα όλα μαζί σε ένα ταψί.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς για 12' - 15' περίπου, ανάλογα με το πόσο καίει ο φούρνος σας.
Ανακατεύουμε το χυμό λεμονιού με την άχνη για να κάνουμε το γλάσο.
Αφήνουμε να κρυώσουν πολύ καλά χωρίς να τα αγγίξουμε. Αλείφουμε τα μπισκότα στην επιφάνεια όταν κρυώσουν τελείως.
Κόβουμε τα κράνμπερις σε μικρά κομματάκια και τα σκορπάμε αραιά στην επιφάνεια.
Κόβουμε και τα φιστίκια Αιγίνης στο μούλτι και βάζουμε μια στρώση πάνω στο γλάσο.
Εγώ έφτιαξα μόνο ένα για τη φωτογραφία, τα υπόλοιπα τα ανέλαβαν οι κόρες μου.
Όμως όσο εγώ ήμουν σε άλλο δωμάτιο εκείνες συνέχισαν με χρώματα ζαχαροπλαστικής και το γλάσο κι έφτιαξαν τα δεύτερα μπισκότα που έβγαλα από το φούρνο με σχέδια δικής τους έμπνευσης. Λυπάμαι μόνο που δεν τις απαθανάτισα με τη μηχανή να συνεργάζονται τόσο αρμονικά στην κουζίνα.
Έτσι λοιπόν, το τραπεζάκι του σαλονιού μας το στόλισαν με τα χεράκια τους και την αγάπη τους τα δύο λουλούδια μου.
Και του χρόνου αγάπες μου.!!!!
Μικρές λεπτομέρειες:
Διατηρούνται για μία εβδομάδα αεροστεγώς κλεισμένα σε δοχείο σε θερμοκρασία δωματίου.
Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015
Σαλάτα υπερπαραγωγή Χριστουγέννων
Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Όταν η κόρη μου μαγειρεύει δεν κάνει απλά πράγματα, αλλά πολυσύνθετα και σίγουρα υπερπαραγωγές. Το ίδιο είναι και η σημερινή σαλάτα.
Υλικά:
μαρούλι απλό
μαρούλι σγουρό κόκκινο (λόλο ρόσσο)
1 μικρό ματσάκι μαϊντανό
1 μικρό ματσάκι άνηθο
1 κρεμμυδάκι φρέσκο
λάχανο
1 καρότο
από μισή κόκκινη και κίτρινη πιπεριά
1 ξινόμηλο
1 αχλάδι
σπόρους 1/2 ροδιού
περίπου 10 ντοματίνια
Ντρέσινγκ:
4 κ.σ. γιαούρτι
3 κ.σ. μαγιονέζα
1 κ.σ. μουστάρδα
λάδι
αλάτι
1 κ.σ. μαύρη ζάχαρη
Εκτέλεση:
Σε ένα μπολ βάζουμε το γιαούρτι, τη μαγιονέζα, τη μουστάρδα, το λάδι, το αλάτι και τη ζάχαρη.
Ανακατεύουμε λίγο τα υλικά.
Προσθέτουμε μέσα το μαϊντανό και τον άνηθο και ανακατεύουμε.
Στρώνουμε στον πάτο μιας φόρμας του κέικ τους σπόρους του ροδιού ώστε να τους έχουμε στην κορυφή όταν αναποδογυρίσουμε τη φόρμα.
Σε ένα δεύτερο μπολ ρίχνουμε ένα ένα κάθε φορά τα υλικά και τα ανακατεύουμε με μια μικρή ποσότητα από τη σάλτσα που φτιάξαμε. Ξεκινάμε με το λάχανο που το ανακατεύουμε με 1 - 2 κ.σ. από το ντρέσινγκ.
Το στρώνουμε στη φόρμα.
Ανακατεύουμε το σγουρό κόκκινο λάχανο με το ντρέσινγκ και το βάζουμε κι αυτό.
Το ίδιο κάνουμε με το καρότο.
Τρίβουμε το ξινόμηλο και το αχλάδι στον τρίφτη του κρεμμυδιού, τα ανακατεύουμε με λίγο ντρέσινγκ και τα στρώνουμε κι αυτά στη φόρμα.
Κόβουμε τις χρωματιστές πιπεριές σε μικρά κυβάκια αλλά αυτές δεν τις ανακατεύουμε επειδή θέλουμε να φαίνεται το χρώμα τους. Αν δεν έχετε μεγάλη ποσότητα από κάποιο λαχανικό μπορείτε να το στρώσετε στις άκρες της φόρμας για να φαίνεται όταν τη σερβίρετε.
Τελευταίο βάζουμε το απλό μαρούλι που το ανακατεύουμε και πάλι με λίγο ντρέσινγκ.
Αναποδογυρίζουμε με προσοχή τη φόρμα σε μια μεγάλη πιατέλα. Κόβουμε τα ντοματίνια στη μέση και τα βάζουμε σε ανάλογες αποστάσεις γύρω από τη σαλάτα.
Είναι η πιο ωραία σαλάτα που έχω δει ποτέ και την έφτιαξε η κόρη μου.!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)




