Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Τάρτα σφολιάτας με κουβερτούρα

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 


Κάποια μέρα η οικογένεια μου ζητούσε επίμονα να φτιάξω ένα γλυκό που να έχει σοκολάτα. Εγώ ήμουν αρκετά κουρασμένη για να φτιάξω κάτι πολύωρο και δεν είχα και πολλά υλικά στο σπίτι.  Έψαχνα που λέτε να φτιάξω κάτι χωρίς πολλά υλικά αλλά να έχει και σοκολάτα. Έβαλα κάτω τη σφολιάτα και την κουβερτούρα που για καλή μου τύχη είχα και τους έφτιαξα ένα γρήγορο και εύκολο γλυκό.





Υλικά: 


1 φύλλο σφολιάτας 

200 γρ. κουβερτούρα 

100 γρ. λευκή σοκολάτα 

200 γρ. κρέμα γάλακτος 

1 κομμάτι φλούδας πορτοκαλιού 


Εκτέλεση:


 Αρχικά, προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς. Βουτυρώνουμε ένα ταψάκι για τάρτες.

Βάζουμε μέσα το φύλλο σφολιάτας και τα κομμάτια που εξέχουν τα μαζεύουμε διπλώνοντάς τα στο εσωτερικό και πατώντας τα να ενσωματωθούν στα τοιχώματα. Με ένα πιρούνι κάνουμε πολλές τρύπες στον πάτο της για να μη φουσκώσει.




Βάζουμε μια λαδόκολλα στο κέντρο της τάρτας και ρίχνουμε μέσα ένα βάρος όπως ρύζι, φασόλια ή ακόμα και βοτσαλάκια καθαρά. Την ψήνουμε για 15' - 20'. 







Τη βγάζουμε και αφαιρούμε τη λαδόκολλα με ό,τι έχουμε βάλει για βάρος. Συνεχίζουμε το ψήσιμο για περίπου 15' ακόμη. Αν δείτε ότι φουσκώνει ξανά το κέντρο της τρυπήστε το εδώ κι εκεί με ένα μαχαίρι.

 Βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι την κρέμα γάλακτος μαζί με τη φλούδα πορτοκαλιού να πάρει μία βράση.

 Βγάζουμε τη φλούδα πορτοκαλιού. Σπάμε την κουβερτούρα και τη ρίχνουμε στην καυτή κρέμα γάλακτος. Ανακατεύουμε να λιώσει.

  Σπάμε και τη λευκή σοκολάτα και τη λιώνουμε μέσα στο μείγμα.

 Γεμίζουμε με τη ρευστή σοκολάτα τη σφολιάτα.

 Την αφήνουμε για λίγη ώρα να κρυώσει σε θερμοκρασία περιβάλλοντος και μετά τη βάζουμε στο ψυγείο για 1 ώρα ή και λίγο περισσότερο για να σφίξει. 

  Εγώ να σας πω την αλήθεια την έβαλα για πιο γρήγορα στην κατάψυξη περίπου για 20' σκεπασμένη με μεμβράνη. 

Όταν παγώσει καλά η σοκολάτα σχεδόν στερεοποιείται πάλι και δεν τρέχει. Έτσι η τάρτα μπορεί να κοπεί άνετα σε κομμάτια. 








Αυτό μόνο πρόλαβα να φάω εγώ.


2 σχόλια:

  1. Αν την ειχα δει εγκαιρα ισως κ να προλαβαινα να τη φτιαξω!
    Μου λειπει το φυλλο!!
    Αλλη φορα!
    Φιλια Ρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πόπη μου δεν πειράζει κάθε εμπόδιο για καλό λέει η παροιμία. Σ' ευχαριστώ πολύ και καλό ξημέρωμα σου εύχομαι. Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...